وصیت نامه شهید محمود ادیبی پور

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس خدای را که وجود او با عدم، سابقه ندارد وهستی او را آغازی نیست .

با همه چیز است ودور ازهمه چیز، آنچنانکه جرم خورشید با پرتو نافذ خودکاینات را نوازش کند ولی خویش فرسنگها را آن بدور باشد چرخ فلک می گردد ولی گرداننده آن از آلات واسباب بی نیاز است. تنهاست ولی ازتنهایی وحشتناک وترسان نیست . بی کس است زیرا کسی نیست که بتواند همسایه وهمخانه او گردد.

معبودا آنها که به تو وبرتو  توکل دارند بنای امیدشان برپایه ای متین، محکم واستوار است.الهی دامنه لغت کوتاه است وهیجان ضمیر،بی پایان .

دل می خروشد وجان می نالد ،معانی در صندوق سینه بر سرهم توده  وانباشته است کو آن واژه ای که بتواند ترجمان احساسات باشد واسرار دل را بی پروا فاش کند؟

پروردگارا :

هر آن دم که زبانم از رازِ نگفته خموش گردد وگفتارم درآغاز به پایان رسد تو اسرارم را ناگفته بدان وشکوایم را بی نگارش بخوان مرابه مصالح فردی واجتماعی دلالت کن ومقدراتم را به سعادت محیط سوق ده.

اگر چه آرزوهای من سخت دشوار ومشکل است اما درپیشگاه عظمت تو وقدرت تو ای خداوند مهربان بسیارناچیز وآسان انجام میشود .

واما چند سخنی دارم با شما امت حزب اله:

نمی دانم چگونه شکر خدا را به جا آورم زیرا موفق شدم در این جهاد شرکت کنم وانجام وظیفه نمایم.

این جانب با شناخت وآگاهی کامل عازم جبهه می شوم واین رفتنم هرگز به خاطر ریا ویا تقلید احساس وانتقام نیست بلکه با شناختی که از وضع موجود وبه حکم قرآن ودستورات امام دارم عازم دیدار خدا می شوم.

امروز ما مثل اصحاب امام حسین درمحاصره اقتصادی و نظامی قرارگرفته ایم وراه ازاد شدن خیلی آسان می باشد .

با یک جواب مثبت وبه رسمیت شناختن مظهر کفروظلم جهانی وتن دادن به ذلت وخواری وبردگی آنها ،هم از محاصره اقتصادی وهم نظامی نجات پیدا می کنیم اما مگر می شود ما یپروان امام حسین وفرزند پاکش خمینی باشیم واین چنین انتخاب کنیم ؟

هرگز! دور باد ازما چنین عملی سرزند.

چنانچه ما از پیروان حسین باشیم باید همانند او طالب شهادت باشیم وهرگز  تن به ذلت وخواری ندهیم.

عزیزان من: هم اکنون که ریسمان  محکم الهی را چنگ زده اید ولایت امام بزرگوار را رهایش نکنید وهمچون دژی آهنین او را درمیان گیرید وگوش به فرمان او باشید تا ازادامه دهندگان خط انبیاء محسوب شوید.

وشمایی که تاکنون موفق نشده اید به جبهه بیایید ای کاش می آمدید وبه چشم می دیدید که در اینجا ملاکها ومعیارها چقدر با دنیای مادی فرق دارد این عاشقان و رزمندگان اسلام تنها کالایشان یعنی جانها را به کف گرفته وبرای هدیه به پیشگاه خداوند می شتابند بشارت باد برچنین عاشقانی که جان را درمقابل دیداربامعشوق معامله می کنند وبدانید که هرآنکسی که دراو نور حق تجلی بکند دل ازجهان بشوید وبه حق بشتابد.

آن روز که مرگ به انسان مقدر است اگر درمیان سفیرگلوله وخمپاره باشد یا اگر در بستر نرم وراحت آرمیده باشد آخر مرگ گریبان او را میگیرد وجان می سپارد .

پس چه به جا است که این مرگ مخلصانه وشجاعانه باشد.عزیزان من درهر پست ولباسی هستید وحدت خود راحفظ نمائید که این وحدت موجب انسجام مسلمین وتقویت ایمان رزمندگان است وبدانید که اتحاد وانفاق شما پشت ابرقدرتها را می لرزاند وبینی آنها را به خاک می مالد.

محمود ادیبی پور                         مورخه: 63/12/13